Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Naujovė tik Klaipėdoje

 

 

Klaipėdos viešasis transportas „Google Maps” turėtų atsirasti šiemet

Avatar

Martynas Vainorius 
2019-08-12

 


„Atsidarykite „Google Maps” ir bandykite surasti viešojo transporto maršrutą iki bet kurio lankytino objekto – tai bus pats geriausias pavyzdys, kaip Turizmo informacijos centras rūpinasi miesto įvaizdžiu turizmo srityje”, – paskambinęs „Atvirai Klaipėdai” sakė klaipėdietis, užsiimantis butų nuoma.

Laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) vadovas Andrius Samuilovas pats šią situaciją atvirai vadina sena gėda ir sako, jog tokia funkcija „Google Maps” turėtų atsirasti dar šiemet.

Klaipėdoje, skirtingai nei Kaune ar Vilniuje „Google Maps” kol kas nepadės keliauti viešuoju transportu.

Pasak minėtojo klaipėdiečio, jo svečiai iš užsienio kraipo galvas, nesuprasdami, kodėl miesto viešojo transporto maršrutai nėra integruoti į „Google Maps”.

„Juk ir patys išvykę užsienyje tikriausiai pirmiausia naudojatės „Google Maps”, o ne kokiais nors popieriniais žemėlapiais ar bandote susirasti vietinio transporto puslapius. „Google Maps” iškart pateikia informaciją gimtąja žmogaus kalba, o tai juk labai patogu. Ir kas svarbiausia, tokia paslauga veikia Vilniuje, Kaune, o Klaipėdoje kažkodėl – ne. Juk čia reikia tik patiems miesto atstovams suvesti informaciją”, – dėstė vyras.

A. Samuilovas nesigynė, jog sutvarkyti šį reikalą reikia ne Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrui, o būtent jo vadovaujamai įstaigai.

„Tai – sena mūsų gėda. Testinį variantą pasileidome jau tikriausiai prieš pusantrų metų. Buvo šeši neatitikimai „Google” reikalavimams.  Kelis mėnesius truko jų šalinimas. Buvo likęs tik vienas, bet sustojome, nes buvo pradėti intensyviai vykdyti daug resursų pareikalavęs naujosios elektroninio bilieto sistemos įdiegimo bei kiti projektai”, – aiškino A. Samuilovas.

Pasak jo, vienintelis dar likęs kliuvinys yra žiediniai maršrutai, „nepatinkantys” „Google”. Anot A . Samuilovo, prie šio reikalo kaip tik sugrįžta praėjusią savaitę ir tikimasi artimiausiu metu rasti sprendimą bei iki metų galo paleisti šią paslaugą.

Atgal