Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Netinka planas

 

Protestuos prieš bendrojo plano koncepciją

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda 
2018-10-25

 

Melnragės, Eglės bendruomenės, NVO asociacija ,,Klaipėdos piliečiai“ ir Marių apygardos gyventojai išplatino pranešimą, kuriame informuoja, kad ketvirtadienio rytą prie Savivaldybės surengs piketą ir reikalaus netvirtinti miesto bendrojo plano keitimo koncepcijos.

Pranešime rašoma:

Pagal Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymą, kuris nustato, kad valstybei svarbių projektų teritorijų planavimo dokumentų sprendiniai turi aukštesnę teisinę galią už savivaldybės lygmens kompleksinio teritorijų planavimo dokumentų sprendinius ir privalomai taikomi savivaldybėms rengiant, keičiant ar koreguojant savivaldybės lygmens ir vietovės lygmens teritorijų planavimo dokumentus, mūsų neįtikina. Visų pirma turi būti atsižvelgiama į vietos gyventojų interesus ir jų gyvenamąją aplinką. Reikia stabdyti miestus ir šalį paliekančių Lietuvos piliečių srautą ir sukurti jiems tinkamą gyventi infrastruktūrą bei gyvenimo sąlygas. Savivaldybės valdžia būtent tam ir renkama.

Klaipėdos miesto taryba šiuo įstatymu ,,mojuoja“ klaipėdiečiams, atremdama bet kokius jų pateikiamus argumentus, nebegina miestiečių interesų ir sparčiai ,,stumia“ siūlymą pritarti dviems planams: Klaipėdos uosto bendrajam planui ir Klaipėdos miesto bendrojo plano pakeitimams. Ar tai reiškia, kad Klaipėdos miestas dovanoja Melnragės gyvenvietę su visais gyventojais uostui?

 
post banner

Tiesa, miesto valdžia, norėdama pasirodyti teigiamais, paskelbė, kad pritars ruošiamam uosto bendrajam planui (BP), numatančiam ir išorinio uosto statybas Melnragėje. Jei Vyriausybė įgyvendins 17 reikalavimų. Klaipėdiečiai iki šiol neišgirdo apie jokius įgyvendinamus reikalavimus. Tačiau nežiūrint to, miesto taryba ruošiasi patvirtinti miesto bendrojo plano pakeitimus. Vėl einama ,,buldozeriu“. Manome, kad turi būti vienas bendrasis planas, nes atskiri bendrieji planai sukuria chaosą ir betvarkę.

Didelį susirūpinimą kelia uosto plėtra Pietiniame rajone. Čia yra viena iš didžiausių Klaipėdos miesto apygardų, jau dabar kenčianti dėl artimos LEZ kaimynystės ir Draugystės geležinkelio bei Tarptautinės perkėlos kaimynystės. Iki šiol nepateikta jokia konkreti vizija ar planas, ką ir kaip ruošiamasi statyti ar daryti, nors pasiruošimai jau vyksta.

Uosto bendrasis planas Šiaurinėje miesto rajone ribojasi su Lideikio gatve, o Lideikio g. tęsinys vadinasi Šiaurės prospektu ir įeina į miesto bendrąjį planą. Pagal uosto direkcijos teiginius Šiaurės prospektas yra įrengtas už uosto pinigus ir todėl nepriklauso miestui ir uostas ruošiasi uždrausti miestiečių mašinomis ja važinėtis. Šiaurės prospektas bus atiduotas sunkiasvorėms mašinoms. Manome, kad uosto bendrasis planas negali užsibaigti Lideikio g. nenurodant uosto ir miesto bendruose planuose transporto koridorių, apvažiavimo kelių.

Prašome netvirtinti bendrojo plano, kol nebus įgyvendinti Klaipėdos miesto valdžios iškelti reikalavimai centrinei valdžiai, kol nebus aiškus investuotojas, kol nebus patvirtinta vieta išoriniam uostui ir sukurtas darnus miesto ir uosto bendrasis planas.

 

Atgal