Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Įtampa auga

 

 

Miesto koncepcijai pritarta su direkcijos pastabomis

Miesto koncepcijai pritarta su direkcijos pastabomis nuotrauka, foto

DERINIMAS. Uosto direkcija pateikė miestui pastabų dėl bendrojo plano koncepcijos. Miestas įteikė direkcijai 17 punktų dalykinių sąlygų sąvadą. Kad ir kaip būtų, teks rasti kompromisą.

© Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

Šią savaitę vykusiame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje jos nariai - miesto valdžios atstovai - negalėjo pritarti jų pačių siūlomam antrajam miesto bendrojo plano koncepcijos variantui. Mat jam pritarta tik su Uosto direkcijos pastabomis. Buvęs „Klasco“ vadovas Audrius Pauža mano, kad derinant uosto ir miesto planus „Klasco“ tampa įkaite.

Tiek Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, tiek Susisiekimo ministerija, tiek Uosto plėtojimo taryba pritarė uosto bendrojo plano (BP) IV koncepcijos konkretizuotiems sprendiniams, t. y. maksimaliai uosto plėtrai tiek šiaurinėje, tiek pietinėje uosto dalyje. Miesto Taryba pritarė antram miesto BP koncepcijos variantui, numatančiam uosto plėtrą tik pietinėje uosto dalyje. Tiek uostininkai, tiek miesto valdžios atstovai supranta, kad abu šiuos planus teks suderinti. Siekdama to suderinamumo miesto vadovybė parengė dalykinių sąlygų sąvadą, kurį sudaro 17 punktų.

Miesto meras Vytautas Grubliauskas bandė paaiškinti, kad minėtu sąvadu nedaroma jokio spaudimo, jis - derybų laukas. Susisiekimo ministras Rokas Masiulis sakė puikiai tai suprantąs, tačiau ne visas sąvado dalykines sąlygas įmanoma įgyvendinti.

Uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus prisipažino pritariantis kai kurioms miesto pozicijoms. Jis akcentavo, kad trečiosios vandenvietės iškėlimas būtų pozityvus sprendimas.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos narys Saulius Budinas plėtojimo tarybai priminė, kad pietinėje uosto dalyje miestas nori vykdyti savo veiklą, turėti tiesioginį priėjimą prie vandens, rekreacinę zoną.

Uosto plėtojimo tarybos narys, buvęs AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco“) generalinis direktorius Audrius Pauža vėl priminė konfliktinę situaciją dėl „Klasco“. Pasak jo, akivaizdu, kad pagal miesto planus norima apriboti kompanijos veiklą. Jis akcentavo, kad 10-11 krantinių rekonstrukcija kainuos 21 mln. eurų, ji bus parengta „Baltmax“ tipo laivams priimti. Kompanija turi sutartis nuomotis teritoriją iki 2066 metų.

Šiemet gegužės 30 d. Uosto direkcija parengė savo pastabas dėl miesto BP koncepcijos. Uostininkų teigimu, į didžiąją dalį pastabų neatsižvelgta.

Plėtojimo taryba, kuriai pirmininkavo susisiekimo ministras R. Masiulis, nusprendė pritarti miesto BP koncepcijos II variantui su Uosto direkcijos šių metų gegužės 30 d. pastabomis.

Miesto valdžios atstovai prašė už Uosto direkcijos pastabas balsuoti atskirai, nes jie negali balsuoti už tokį sprendimą. Išeitų, kad jie patys nepritaria savo pačių koncepcijai, nors iš esmės nepritariama tik pastaboms.

Susisiekimo ministro R. Masiulio vadovaujamos Uosto plėtojimo tarybos 15 narių pritarė miesto BP II koncepcijai su Uosto direkcijos 2018 m. gegužės 30 d. pastabomis.

Atgal