Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Ar verta kilnoti tiltą?

 

 

DĖL TILTO KILNOJIMO – ABEJONĖS

 

Pilies tiltas į viršų jau stiebiasi du kartus per dieną. Siekiama, kad į Dangės dalį nuo šio tilto iki Biržos tilto įplauktų laivai ir puoštų miestą. Kol kas jų šiame upės ruože nepadaugėjo. Kai kurie politikai svarsto, ar tilto kilnojimas nesukels miestiečių nepasitenkinimo.

Aukštyn – dukart kasdien

Pilies tilto kilnojimą kasdien inicijavo Jūrinių ir vidaus vandenų reikalų komisija.

Siekta, kad Klaipėda virstų tikru jūriniu miestu, kurį puošia laivai. Viltasi, kad pradėjus kasdien kelti Pilies tiltą Dangės dalyje nuo šio iki Biržos tilto švartuosis jachtos.

Iš pradžių siūlyta, kad tiltas būtų pakeliamas tris kartus per dieną, tačiau sutarta, kad užteks dviejų.

Darbo dienomis – nuo pirmadienio iki penktadienio – tiltas keliamas nuo 6.20 iki 7 val. ir nuo 21 iki 21.40 val.

Savaitgaliais – šeštadieniais ir sekmadieniais – nuo 8 iki 8.40 val. ir nuo 22.30 iki 23.10 val. Taip statinys bus kilnojamas visą navigacinį laikotarpį – nuo gegužės 1 iki spalio 31 d.

Tokį įsakymą Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Saulius Budinas pasirašė balandžio 12-ąją.

Apsiribojo informaciniais stendais

Saugaus eismo komisija svarstė, kaip geriau informuoti vairuotojus apie pakeliamą tiltą, kaip apvažiuoti. Diskutuota dėl dviejų variantų. Apsispręsta prie tilto įrengti du informacinius ženklus, kuriuose būtų nurodyti tilto kėlimo grafikai.

Komisijos nuomone, įrengti kelio ženklus apvažiavimo kelyje neapsimoka. Jų reikėtų per 30. Manoma, kad jie sukeltų neaiškumų tuo metu, kai tiltas nėra pakeltas.

Apylankos ženklai gali klaidinti ir miesto svečius, kurių vasaros sezonu būna nemažai.

Taip pat komisijai siūlyta rekomenduoti tiltą pakelti tamsiuoju paros metu, kai nebevyksta viešojo transporto eismas, tačiau apie tai per posėdį nebuvo diskutuota.

Miesto mero pavaduotoja Judita Simonavičiūtė stebėjosi, kodėl Pilies tiltą apsispręsta kilnoti taip dažnai. Atkreiptas dėmesys, kad ribojamas eismas Šilutės plente.

"Pusė miesto uždaryta, o mes dar tiltą pakelsime. Kažin ar žmonės supras, jei per jį niekas neplauks, o mes vis tiek pakelsime", – tvirtino vicemerė.

Gavo įsakymą ir vykdo

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Olegas Mariničius atkreipė dėmesį, kad Dangės krantinės nuo Biržos iki Pilies tilto yra įrengtos švartuotis laivams. Ten yra ir elektros įvadų, vandens tinklų, knechtų.

"Tada buvo planuojama, kad čia stovės laivai", – komentavo pavaduotojas.

Kai kuriems komisijos nariams užkliuvo ir išlaidos, kurių reikės tiltui pakelti. Vienas kartas pagal savivaldybės sutartį atsieina 30 eurų.

Įmonės "Viadukas" Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius patvirtino, kad tiltas pakeliamas pagal patvirtintą grafiką, nesvarbu, ar yra laukiančių įplaukti laivų.

"Gavome įsakymą ir jį vykdome. Dirbame pagal grafiką, o visi klausimai – savivaldybei", – sakė vadovas.

Atgal