Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Keičiasi prioritetai

 

GALIMYBIŲ STUDIJAI – PUSĘ MILIJONO

 

 

Miestas ieško geriausio sprendimo išmanaus ir aplinkai draugiško viešojo transporto atsiradimui. Į klausimą, koks jis bus, turėtų atsakyti daugiau kaip pusę milijonų eurų kainavusi galimybių studija.

Praėjusį penktadienį Klaipėdos savivaldybės administracijos atstovai rinkosi aptarti projekto "Elektra varomo viešojo transporto naujų galimybių plėtra".

"Gavome didesnę kaip pusės milijono eurų paramą šio projekto galimybių studijai parengti. Lietuvoje tai būtų pirma tokia solidi studija, analizuojanti miesto viešojo transporto padėtį, įtraukiant priemiesčius, srautus ir kitus aspektus. Kadangi miestas – linijinis, jo ilgis – keliolika kilometrų, ieškoma galimybės įrengti greitaeigį, netaršų, nekeliantį triukšmo, vibracijos ir smarvės ištisinį transportą. Tokį, kuriam netrukdytų joks kitas", – teigė vicemeras Artūras Šulcas.

Analizuojami įvairūs variantai, tai galėtų būti elektra varomi autobusai arba tramvajus, kuriuo per 10 min. nuo prekybos centro BIG keleiviai pasiektų senamiestį, o dar per 5 min. – ir miesto ligoninę.

"Per metus turėtų būti nustatytos trasos, išlaidos, apimtys, etapai, finansavimo šaltiniai", – vardijo A.Šulcas.

Netrukus bus skelbiamas rangovo konkursas šiai galimybių studijai parengti.

"Tikriausiai bus tarptautinis konkursas, nes Lietuvoje įmonių, kurios būtų rengusios tokius planus, vargu ar yra. Be to, šiame konkurse neturėtų dominuoti mažiausia kaina. Kalbame apie moderniausias technologijas ir norime, kad klaipėdiečiai tai priimtų kaip kūną", – sakė vicemeras.

Uostamiesčio savivaldybės Projektų valdymo poskyrio vedėjas Gintaras Dovidaitis aiškino, kad nemenką paramą savivaldybei suteikė Europos investicijų bankas.

Dalį, apie 10 proc. projekto sumos, finansuos Klaipėdos savivaldybė.

"Galimybių studija atsakys į daugelį klausimų, reikia ar nereikia mieste išmanaus transporto, jei reikia, tai kokio, koks jo atsiperkamumas. Kalbėti apie konkrečias datas šiandien dar anksti", – nekonkretizavo G.Dovidaitis.

Jei paaiškės, kad tramvajus miestui reikalingas, veikiausiai projektas bus įgyvendinamas viešojo ir privataus sektorių partnerystės būdu.

Atgal