Informuojame, jog svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies)
Sutikdami, paspauskite mygtuką 'Sutinku'.
Sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus savo interneto naršyklės nustatymuose.
Tęsdami naršymą svetainėje jūs sutinkate su slapukų naudojimo sąlygomis.

Naujienos

Darnaus judumo planas Klaipėdai

 

KLAIPĖDOS DARNAUS JUDUMO PLANO VIZIJA

: „Klaipėda – sveikas ir aplinkai draugiškas, greitas ir patogus miestas‘. Ši vizija įgyvendinama pasitelkiant apibendrintą, galutinį Klaipėdos judumo variantą 2030 metams: Klaipėdoje siekiama skatinti judėjimą viešuoju transportu, dviračiais ir pėsčiomis, kuriant greitojo viešojo transporto ašį, lokaliuose centruose ir istorinėje miesto dalyje gerinant bevariklio transporto infrastruktūrą.

Pagrindiniai vizijos sprendiniai ir svarbiausios priemonės:

  • Viešasis transportas: Greitojo viešojo transporto linija šiaurė-pietūs kryptimi, Taikos prospekto – Herkaus Manto gatvių ašis; Viešojo transporto prioritetas, „A“ juostos kitose pagrindinėse gatvėse; Viešojo transporto patrauklumo, patogumo, informavimo, bilietų sistemos, įvaizdžio gerinimas, parko atnaujinimas, miesto ir regiono viešojo transporto suderinimas; Statyk ir važiuok (Park & Ride) aikštelės prie greitosios viešojo transporto linijos, patogus transporto rūšių keitimas stotelėse;
  • Dviračių skatinimas: infrastruktūros plėtra, pagrindinėse miesto ašyse ir lokaliuose centruose (dviračių takai, greitosios dviračių juostos, dviračių dalinimosi sistema, dviračių stovai, saugyklos, statymo vietos, elektrinių dviračių skatinimas);
  • Pėsčiųjų judėjimo gerinimas: pėsčiųjų zonų plėtra lokaliuose centruose; Senamiestis – pėsčiųjų zona; Eismo perorganizavimas Naujamiestyje, gerinant sąlygas bevarikliam transportui; Eismo saugos didinimas; Transporto sistemos visuotinimas, universalaus dizaino principų taikymas;

Įgyvendinus Klaipėdos darnaus judumo viziją 2030 metais Klaipėdoje didžioji dalis kelionių būtų atliekama darniu transportu, kelionės automobiliu sudarytų tik apie ketvirtį visų kelionių. Modalinis kelionių pasiskirstymas būtų:

  • Viešuoju transportu – 35 %                  
  • Pėsčiomis – 33 %
  • Dviračiu – 8 %
  • Automobiliu – 24 %

Veiksmų planas. Remiantis atliktomis Klaipėdos miesto darnaus judumo esamos situacijos bei teminių dalių analizėmis, vizija bei galimais plėtros variantais ir pasirinktu galutiniu darnaus judumo variantu, buvo sudarytas darnaus judumo veiksmų planas. Planas buvo rengiamas iki 2020 m., tačiau siekiant parodyti darnaus judumo sprendimų Klaipėdos mieste kompleksiškumą, jis apima priemones, kurių įgyvendinimas numatytas vėliau – iki 2030 m.

Atgal